OBCHODNÍ, MARKETINGOVÉ A REKLAMNÍ PORADENSTVÍ PRO DEVELOPERA
Projekt Červený Mlýn
Za 2,5 měsíce jsme developerovi vyřešili problém dlouhodobé neprodejnosti 24 řadových domů z 26 a po kompletní změně obnovili prodej domů.
Provedli jsme celkovou analýzu projektu a změnili celý koncept: z původně "nedokončených domů" v důsledku nedostatek financí developera, jsme nově koncipovali domy jako „představené“ na rychlé dokončení a přání kupujícího“ s možnosti změny dispozic. Finance na dokončení tak získal developer ze záloh od kupujících.
Marketingová strategie: nové 4 základní vnitřní dispozice dle cílových skupin,...
Obchodní strategie: nová jasnější cenová strategie, motivační bonusy,...
Reklamní strategie: nový web, letáky, putovní informační stánek, inzerce, velkoplošné bannery okolo nedokončených zahrad v rámci rychlého konceptu úpravy okolí staveniště a mnoho jiného.
Zahájení prodeje v rámci Dnů otevřených dveří, včetně jejich přípravy.
Na vyžádání poskytneme zájemcům podrobnější informace.
Máme zkušenosti také s prodejem developerských nemovitosti před zahájením stavby.